Nu så..

Igår klarade jag äntligen av att titta på bilder på Maja.
Jag vet att jag verkar konstig...men jag har aldrig förlorat någon som har betytt så mycket för mig.
Har inte riktigt bestämt mig om jag ska köpa en ny katt, ingen kommer kunna ersätta Maja, och jag vill inte heller att någon ska göra det. Men om jag köper en ny, ska jag försöka få tag på en från samma familj som jag fick Maja ifrån.

Jobbet går bra.
Tycker att det är roligt att jobba.
Idag körde jag lager. Hade som mest att göra när det regnade som mest...men men, det gjorde inte så mycket. Det var dock lite läskigt när det åskade som mest...precis då åkte jag runt i elbilen, kändes inte så säkert.
Imorgon kör jag också lager.

På söndag kommer kanske Mattias.
 Trevligt.
Var ett tag sen jag fick mysa med min honey.

Midsommar, firas ev. i Stålbåga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback