Äventyr

Igår var Maja med om ett litet äventyr.
Jag och Fia hade bestämt oss för att ta en promenad till Blomsterlandet i det vackra vårvädret.
och eftersom det var så bra väder ute bestämdes vi oss för att ta med Maja. Hon brukar ju inte få komma ut så ofta...hon såg så söt ut där hon satt med sitt lila koppel i min cykelkorg. Duktig var hon också, inte allt för många rymningsförsök..och de som hon gjorde berode nog helt på nyfikenhet.
Framme vid Blomsterlandet var vi lite nervös över om vi fick ta med henne in eller inte, men det visade sig vara helt okej. Många som ville fram och hälsa...jag var så stolt över min lilla Maja som satt helt stilla i kundkorgen medans alla klappade och kommenterade. =)

Nu ska jag sova..och mysa lite med min honey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback