Det luktar vår

Eller, ja, det luktade i alla fall vår igår kväll.
Fast egentligen vet jag inte om det är bra, vill inte att vintern ska försvinna riktigt än. Först måste jag få komma till Sälen och åka snowboard, sen kan snön försvinna.

Igår var jag och älsklingen på bio.
Tittade på Göta Kanal 2.
Helt okej film, men jag ser nästan såna filmer hemma hellre än på bio....på bio ska man se spännande filmer. =)

Idag var det bara att masa sig till skolan.
Men behövde inte vara där så länge...annorlunda blir det imorgon.
Då måste jag vara där hela dagen.
Våran synopsi ska vara klar redan på onsdag, mycket att göra hela tiden.

Snart är det onsdag.
Det vill säga....Top Model.
Jag lever för onsdagar. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback