45 pall..

..hade vi att plocka upp på jobbet idag.
ISCH!
Dessutom var allt kaos idag.
Mycket som ska göras om där vi jobbar, och alla som gör något där tar plats vi behöver...men men, vi gör vårt bästa och sen får det bli som det blir.
Imorgon åker jag till Eskilstuna igen.
Äntligen får jag träffa Maja igen.
Saknar faktiskt henne.
Igår hade hon hoppat från balkongen till datarummets fönster. Pappa fick hämta ner henne med stege.

Nu ska jag fortsätta med min labbrapport. Den ska ju vara klar snart är det tänkt.
Blev förresten godkänd på min senaste tenta, så nu är EFOS kursen avklarad. Trevligt värre.

Så här ser en pall ut på jobbet:
 
                          


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad är EFOS?

Postat av: Sofia

Var det jobbigt på jobbet! stackare! :)
Snart är du ledig från det!
Puss

2007-05-15 @ 23:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback