En kväll i soffan.

Ligger i soffan och tittar på TV just nu.
Project Runway började idag, trevligt.
Tyvärr vet jag redan vem som vinner..

Igår var jag och honey på studentskiva.
Jag var så fin i min nya gula klänning.
Ångrar att jag inte tog något kort, men får göra det nästa gång istället.
Det var i alla fall ett lyckat köp, tycker verkligen om den klänningen.
Studentskivan var väl inte så jätterolig.
Men men...gjorde något annat än det vanliga i alla fall.
Den 5 juni är det dags för nästa skiva, och den blir säkert roligare. Mycket för att jag på den skivan kommer att känna lite fler.

Har skoskav.
Inget trevligt.

Kommentarer
Postat av: Sara

ska du ta studenten igen? Jag var också på studentfest igår! Olala!

Postat av: Sofia

Tack! :)

2007-05-24 @ 12:46:38
URL: http://www.tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback