I sängen.

Då är man tillbaka i Eskilstuna igen då.
Tågresan gick bra, Maja var så duktig så...
Hon hade en händelserik dag idag...hon fick följa med mig till jobbet. Dock verkade hon inte tycka att det var något vidare skoj...men, nu har hon upplevt en arbetsdag på KD också.

Imorgon ska jag jobba.
Hoppas på att det är lite varmare än sist...och jag hoppas också på att jag inte blir ensam igen. Tråkigt att inte ha någon att prata med. Och just nu finns det inte så mycket att göra i butiken..och dessutom har jag ingen lust till att göra speciellt mycket i butiken då jag inte kommer att jobba där i sommar. Men men, något ska jag väl hitta på..i värsta fall får jag väl tvätta fönster. 


David är i Eskilstuna.
Ville att vi skulle träffas.
Ska försöka klämma in det mellan jobb och plugg. 


Älskar dig honey. Tomt utan dig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback