Jao..

Ytterliggare en helg som har gått.
Denna helg var även den "sista" i Uppsala för mig innan sommarn..nu är det istället Eskilstuna som gäller varje helg. Ska jobba en massa, och sen ska jag titta på Toffe när han har sin bal och sen blir det party när han tar studenten. Skojigt. Lite tråkigt att inte få tillbringa helgerna med honey dock, men men...vi får ta det i veckorna istället.

Denna helg då.
I lördags var jag och Fia i Stockholm.
Mycket trevligt.
Vi shoppade, jag hittade ett par shorts, kläder till studenten, och så fick jag äntligen köpa mina fotoalbum från Lagerhaus. Förutom att shoppa blev det några fika, och lunch så klart. När klockan var tre var vi trötta på att gå runt och shoppa..och då hade vi fortfarande tre timmar kvar innan det var dags för middag. Så vi bestämde oss för att gå på bio. Hot Fuzz blev det, otroligt bra, men underlig. Inte som vanliga komedier. Middagen sen var också en upplevelse. Vi åt på Ko Phangan (eller hur det nu stavas), vilket ställe. Svårt att föklara hur det är, man måste nästan uppleva det...men det är ialla fall som om man sitter och äter i Thailand.

Söndagen blev lugn.
Fia och jag bestämde oss för att sitta ute och sola. Detta för att lättare kunna plugga..
Maja fick också följa med ut...hon var som alltid söt.

Nu ska jag plugga...och vänta på att klockan blir fem så jag kolla vad jag fick för poäng på min tenta.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur gick tentan?

Postat av: Sofia

Ja, filmen var jättebra!

2007-05-13 @ 12:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback