Kalas

Igår hade vi kalas för mamma.
Mycket trevligt.
Än en gång stod tjejerna (och tanterna) som segrare i Buzz!.

Imorse var det inte roligt att gå upp.
Jag var snäll och ställde upp och skjutsade Toffe till sporthallen halv 6....som tur var kunde jag åka hem och lägga mig igen efter det. Skönt att få sova ut då i alla fall.

Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra.
Kanske att det blir en snabbis till TunaPark.
Får se om jag följer med ut ikväll. Har inte bestämt mig ännu.

Imorgon åker jag hem.
Förhoppningsvis får jag åka med Steph.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Tanterna segrade enbart för jag inte var där ;)

2007-05-19 @ 16:46:46
Postat av: Sofia

Det tror jag inte mattias lilla!

2007-05-20 @ 18:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback