Valborg 2007


Här kommer lite bilder från valborg.
Blev inte som planerat kan man säga.
Mycket beror på att jag inte fick tag på ett kubbspel. Mycket irriterande! Speciellt då jag åkte runt med buss i en timme till olika bensinmackar....
Men men, vi hade trevligt i alla fall.
Spelade spel, lekte i lekparken, grillade och skrattade.
Kvällen slutade dock väldigt tidigt för vår del.Jag och Fia somnade i soffan redan vid elva...upps. =)

Snart ska jag till jobbet, och sen ska jag till Mattias.


              

             

     

Kommentarer
Postat av: Stephos

Fy bubblan vad tråkiga ni är! :) Valborg som skulle vara så stort i Uppsala.

2007-05-05 @ 18:48:00
Postat av: Sofia

Valborg är STORT i Uppsala...

2007-05-05 @ 22:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback