Hemma

Hemma igen efter en helg i Eskilstuna.
Alltid lika trevligt att hälsa på där...

I lördags firade vi pappa.
Blev mycket gott att äta.
Samma sak idag, då vi firade Malin.
Att man äter så mycket är väl det enda negativa med att åka hem till föräldrarna.

Det mest positiva med helgen var mitt nya rum.
Ja, det är fortfarande mitt rum fast jag inte bor där.
De nya tapeterna var mycket snygga. Och sängen var helt underbar att sova i.
Funderar på att köpa en sån säng till min nya lägenhet..

I veckan är det plugg som gäller igen.
Och på torsdag ska jag till Taxinge..titta lite på deras julmarknad. Trevligt värre!  

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag och Sara var också i Eskilstuna i helgen (fredag-lördag)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback