Bloggtorka

Känner inte för att blogga.
Men samtidigt känns det som om jag måste det.

Har tenta imorgon. IGEN!
Massor att plugga fortfarande.
Blir sent ikväll...

På lördag har vi Halloweenfest.
Ser verkligen fram emot det.
Hoppas på att det blir lika skoj som det brukar bli när vi har fest.

Vi har fått en till kisse till lägenheten.
Skruttan tycker inte om honom.
Han äter upp hennes mat! FY, säger Skruttan...och fräser lite.
Blir veterinären näste vecka...har inte tid med några små kissekatter för tillfället.

Nu MÅSTE jag plugga.
Har diskontering kvar att lära mig..

Kommentarer
Postat av: Malin

En till kisse? jag längtar också tills på lördag, och tills imorn! Ses då.. puss

Postat av: Sara

Olala, plugga hårt, kvinna. Vad ska jag bli när jag blir stor?

2007-10-31 @ 21:58:56
URL: http://landin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback