Dumma nyckel!

Sälen nyckeln verkar ha försvunnit.
BLÄ!
Avskyr att tappa bort saker, jag vill ha koll på allt.
Stressade som en tok på jobbet så jag kunde komma hem så fort som möjligt för att leta efter den, men jag hittar den ingenstans. Usch usch..

Imorgon åker jag och honey till Eskilstuna.
Bror min fyller till helgen. 
Ska bli trevligt att träffa familjen, bli lite  bortskämd...
Tyvärr kan jag inte ta med min lilla skrutt. Hon får stanna hemma istället och hålla koll på Fia.

Imprgon är det dags för första seminariet i den nya kursen.
Men jag kan inte gå, har inte fått min bok ännu så då är det ingen ide. Kommer inte kunna delta aktivt, som man måste...får bli till att träna med Fia istället.

Nehepp, nu kanske man ska ta och sova. Har en del att göra imorgon....
Tråkigt dock att sova själv.
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till din bror! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback