Idag då, och lite från tidigare dagar.

Tentan gich bra, tror jag...
Mycket lättare denna gång, och jag kände mig faktiskt säker på de flesta frågorna. Första gången en tenta har kännts så bra att göra.
På kvällen hade vi det mysigt med bål och smörgåsbord...vi tittade även på The Grudge.Trevlig film. =P

Igår var jag iskolannästan hela dagen.
EN SÖNDAG!
Men jag hade roligt...trodde inte att det skulle vara så skoj att skriva en budget.
På kvällen tittade jag och Fia på The Grudge 2. Ettan var bättre, och läskigare.

Idag kommer mamma hit en snabbis.
Vi ska till Arlanda ikväll och hämta hem min kära bror och hans flickvän...de lyckostarna har varit på Lanzarote en vecka. Vill också!

Nej, som vanligt måste jag plugga.
Har seminarium imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback