Igår var det fotboll..

Joel var här och joina oss när vi tittade på fotbollen igår. 
Eller ja, pojkarna försökte titta...Fia, jag och Steph störde nog en hel del.
Men det vi gjorde var mycket mer intressant än fotbollen...
Hittade en rolig sida igår, en sida med presenttips. Mycket babysaker, skoj nu när släkten börjar få tillökning lite varstans. Hoppas bara på att favoritkusinen får en pojke...har hittat så fina saker jag vill köpa till den nya sysslingen. Ja, det blir min syssling trots att det är min kusin som får barn...krångliga släktförhållanden har jag.  
Sidan är i alla fall
www.bluebox.se.

Nu kom älsklingen äntligen hem med mina satsumas...
Så jag ska slänga i mig några såna och sen forsätta plugga.

Kommentarer
Postat av: Sara

OLALA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback