Mycket som har hänt

Förra veckan var jag iväg på kryssning.
Mycket trevligt. Vi åt och drack gott, och dagen i Helsingfors var skojig, även fast Mattias inte delade den åsikten.
Min födelsedag där var lugn, märktes inte av så mycket, men jag hade trevligt i alla fall.
Var dock skönt att komma hem från resan, min säng är så mycket skönare än båtens. 

Till helgen hade vi party. 
Lördagskvällen var mycket lyckad.
Lägenheten går nu under namnet bordell....de som var med förstår varför. 
Trevligt hade vi verkligen, och jag ser fram emot nästa fest.
På söndagen kom familj och vänner och firade mig.
Massor av gott att äta.
Fick fina presenter..

Ikväll kommer det nog komma en massa bilder..  

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, jag tror nog att jag förstr vad du menar med bordell :) Du får skicka bilderna till mig :)

Postat av: Jeanette

fråga mig, JAG vet! jag kommer gärna igen!

2007-09-24 @ 17:36:57
Postat av: Sara

Olaallaa! Jag fattar nog.. ;P

2007-09-25 @ 17:56:32
URL: http://landin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback