Äntligen!

Skönt att få blogga lite igen.
Sitter oh försöker få till ett pluggschema. Går sådär, men det behövs. Har mycket att plugga framöver och är så otroligt trött på min dåliga disciplin, jag måste bättra mig! Speciellt nu när jag ska börja jobba mer.

Ska snart sätta mig och plugga lite också. Snart finskatenta, och jag vill verkligen klara den. Skulle vara så skönt att få klara i alla fall en tenta...

Helgen som gick var trevlig.
I fredags fyllde Fia år. Var ute och åt på en grekisk restaurang. Mycket gott.
På lördagen åkte jag och Fia till Sala. Skulle dit på party.
Trevligt att äntligen få parta lite. Fia och jag lyckades hålla oss vakna ändå till klockan 2. Otroligt!
Var roligt att skaka rumpa.

Ush, vet inte vad jag ska skriva. Så detta får räcka...lägger upp lite bilder istället. Egobilder är alltid skoj. =P

     

       

     

  

Det var det.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Snygga bilder..:P

2008-04-01 @ 23:10:51
Postat av: sofia

skriva lite nytt kanske?

2008-04-03 @ 15:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback