Arlanda

Två dagar har jag nuvarit på Arlanda,
Och, det är en speciell känsla att jobba där.
Igår var det mest introdag. Vi fick prova uniformer och fick en massa information.
Att prova uniform var skoj. Det är vekligen strikt med uniformerna, vi fick inte med oss några kläder nu eftersom allt ska sys iordning så att de passar just en själv..vi får inte göra några ändringar själva, utan det ska sömmerskan där göra. Man känner sig lite speciell kan man lugnt säga. Det var inte lite kläder man fick prova heller, trevligt att ha lite olika att variera med under sommaren.
Idag började då utbildningen, så det har varit en hel dag framför datorn. Mycket man ska lära sig, men det gör inget..det är riktigt roligt. Jag ser verkligen fram emot att få komma ut och jobba med det på riktigt. =)

Pluggar för fullt nu på kvällarna. Finskatentan närmar sig med stormsteg. Hoppas verkligen att jag klarar den...vill så gärna göra det, så jag SKA klara den!

Nu ska jag packa inför imorgon, och sen är det dags för sängen.
Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Jessica

:D

2008-04-16 @ 09:37:48
Postat av: Sara

Olala, vi vill se en outfitbild på dig och din nya uniform sen!

Postat av: malin

Jag håller med Sara. Vill också se en outfitbild sen :) Puss

2008-04-17 @ 21:55:56
URL: http://mullen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback