Helt slut

Jag är helt slut.
Att man kan bli så här slut av bakning är svårt att förstå.
Dagens bakning har gått mycket bättre än gårdagens.
Har lyckats göra choklad- och citronmuffins, ananaspaj, sockerkaka och två tårtbottnar. 

Snart kommer mamma och hämtar mig.
Ska hem till Eskilstuna, därav allt bakande. Några ur den stora släkten har kommit på besök, och viska bjuda dem på middag ikväll. Trevligt trevligt.
Skönt att mamma hämtar mig också, är otroligt trött på att åka tåg. Bådar gott inför sommaren då det är tåg i princip varje dag som gäller. På måndag börjar det. Spännande.

Klippte mig igår.
Är såå nöjd med nya frisyren.
Bilder kommer.
Kan i alla fall säga att det är en stor skillnad, trodde inte själv att det skulle bli så här..men, jag klagar inte. =)

Nej, nu ska jag ta ut den sista tårtbotten från ugnen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Olala! Hur mycket ska du jobba då? Är det bra betalt? (Har alltid undrat om alla de där i kavajer på Arlanda har bra betalt..)

Postat av: Sara

Men vaddå, hur ska du hinna plugga då kvinna???

2008-04-12 @ 11:01:14
URL: http://landin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback