Hemma igen

Nu var man hemma igen.
Både skönt och tråkigt. Alltid trevligt att träffa familjen, och att bli bortskämd.
Det dåliga med att åka till Eskilstuna är att det äts så mycket, och så gör jag bara av med så mycket pengar.
Shoppade loss mer än vad jag gjort på flera månader denna helg.
Köpte ett oar rosa short, gula highwaterbyxor och två t-shirts på HM, mycket vackert.
Dessutom köpte jag ett helt underbart joggingset på Stadium. KOmmer definitivt vara snyggast i spåret nu..=)
KOmmer nor en bild på det sen, bara för att jag tycker att det är så snyggt. 

Snart ska jag plugga lite.
Har finskatenta på lördag.
Sen måste jag planera vad jag ska ha på mig imorgon också. Första dagen på nya jobbet...

 

Kommentarer
Postat av: Ahrén

Visst är det härligt att shoppa?!

Postat av: Ahrén

Ja man tackar för dom butikerna =)
Ha en bra söndagkväll!

2008-04-13 @ 20:39:23
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Malin

Lycka till imorn :)

2008-04-13 @ 21:35:06
URL: http://mullen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback