Imorgon

Imorgon börjar dubbelgången på jobbet.
Ska bli så roligt, och spännande...nervös kommer jag säkert vara imorgon på morgonen, tänk vilka fel man kan göra..fast, jag har ju en handledare med mig i alla fall.
Ska snart sova så att jag orkar upp imorgon. Klockan ringer 2, och fem över 4 går min buss. Får absolut inte försova mig.

Hmm..helgen som var har varit bra.
I fredags var jag och honey ute och åt. Trevligt trevligt. Dessutom skönt att slippa laga mat. =)
På lördagen shoppade jag och Fia upp lönen, eller så farligt var det inte. Hittade det jag skulle ha, förutom ett par skor..får fortsätta leta. På kvällen hade jag, Jessica och Fia grillparty. Skojsigt. Blev lite full kan man säga...
Ja, som sagt, en trevlig helg har det varit.

Nej, man kanske skulle göra sig klar för sängen.
Kommer säkert inte kunna somna. Får ta och läsa lite makro..då är det i alla i alla fall lite större chans att jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback