Jag? Linslus?

Värre linslus får man leta efter...
Eller ja, jag, Fia och Malin är alla tre lika galna i den där kameran.
Att det ska vara så skoj att vara med på bild. Och inte är det seriösa bilder heller.
Utgången igår var skoj.
Fia och jag fick se efter en överförfriskad Malin. =)  Men det var bara skoj att se henne vingla omkring med cykeln.
Turen från Flogsta till Snerikes var lika intressant som alltid. Otroligt att vi fortfarande var hela när vi kom fram..farligt att cykla tre på en cykel. Synd bara att det var lite kallt...ser fram emot sommaren.
Inne på Snerkan var det dans som gällde. Helt okej musik.

Skönt dock att vara hemma i tid, och ännu skönare att inte vakna bakis.


Imorgon ska jag till Sala. Måste sova nu så jag orkar upp...


     

     

     

  

Dessa bjuder jag på..


Kommentarer
Postat av: Sara

Moahha, ser stabilt ut..! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback