Just nu..

Just nu sitter jag hemma och tycker lite småsynd om mig.
Är på partyhumör!
Men nej, inget party för lilla Milla.
I och för sig så är jag ju hönsmamma också och skulle absolut inte kunna lämna min lilla Skrutt ikväll. Så hur som helst hade det blivit som så att det var soffan som skulle gälla för mig ikväll. Och eftersom det är måndag snart, och tidigare veckor inte varit de bästa är det bara bra att jag inte är nära någon alkohol...
Men, ja, på torsdag eller tisdag kanske man ska ut...om någon annan vill.

Skruttan har i alla fall piggnat till. Hon har till och med ätit. Känns bra.
Nu börjar nog den jobbiga perioden, att få henne att hålla sig borta från stygnen. Med en Skrutt som min innebär det bevakning 24 timmar om dygnet..

Nästa helg är det kanske Eskilstuna som gäller.
Besök från Finland tydligen. Alltid skoj, händer ju inte så ofta.

Nej, jag ska fortsätta tycka lite synd om mig. Får trösta mig med lite mer Cola Zero...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback