Lägenheten.

Idag har mamma och pappa varit här.
Vi har fixat med lägenheten. Ujuj, vad bra det har blivit.
Är riktigt nöjd. Nu är det inte mycket kvar innan det är HELT klar. Eller ja, helt klar kommer den nog aldrig bli..alltid något man kommer på att man vill ändra.
Nätet på balkongen har kommit upp också. Inte världens snyggaste, men jag nöjd. Skruttan kan gå ut när hon vill och jag kan vara säker på att hon inte ramlar ner. Ska bli skönt när den är klar också, kommer nig bli riktigt mysigt där ute. Ser fram emot sommaren.
Ska fixa en elgrill och ha på balkongen också. Mumsigt.

Imorgon är det bara en vecka kvar till jobbet på Arlanda börjar.
Ser verkligen fram emot det.

Försöker göda Skruttan så gott det går.
Tycker inte om att jag kan känna hennes revben och ryggrad.
I och för sig är det väl förståligt att man gör det med tanke på att dem har plockat ut en massa saker från henne.
Redan nu måste jag säga att man märker en förändring. Kastrering var nog det rätta för min Skrutt, hon har blivit lugnare...speciellt om nätterna, äntligen får jag sova. Och det är så mysigt att hon ligger och sover brevid mig igen.

Åh, kan inte Mattias komma nu?! Vill ut på en promenad...
I mitt område kan man inte vara ute och gå allt för sent...senast i förrgår var det en som blev knivskuren här.
Men, jag trivs i alla fall. =)

     

Lite av lägenheten. Måste säga att jag är mycket  nöjd med byrån. Måste bara fixa alla sladdarna...

Kommentarer
Postat av: Malin

Ah fint :) Får komma och hälsa på nån dag! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback