Positivt

En sak som är positiv med att man inte har varit ute och röjt kvällen (natten) innan är att man kommer upp skapligt tidigt på morgonen. Mycket skönt.
Har precis kommit hem från en timmes promenad i skogen. Skönt med solen som sken.
Hade varit trevligt med sällskap, men den enda som för närvarande hade kunnat följa med (dvs. som finns inom räckhåll i stan) ligger bakis i min säng.

Är förvånad över att jag faktiskt kunde somna igår, och dessutom sov lugnt hela natten. Jag behövde inte hålla koll på Skruttan hela tiden. Dock har jag märkt nu på morgonen att hon har varit i farten och slickat på såret..inte bra, men vad ska man göra? Eftersom det är helg kan jag inte få tag på någon krage till henne heller, alla djurapotek är stängda och vanliga apoteket verkar inte ha några. Aja.

Får se om föräldrarna väljer att dyka upp idag. Skulle vara mycket uppskattat. Balkongen behöver verkligen bli klar nu så att Skruttan kan få vara där ute och busa. Känner mig så elak som håller henne inne hela tiden...men jag vill inte riskera att hon ramlar ner fyra våningar, blir inte så mycket katt kvar av henne om hon gör det. 

Nej, nu ska jag plugga lite och fortsätta vara arg på Mattias.  

Kommentarer
Postat av: Mattias

Förlåt honey!:(

2008-04-05 @ 13:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback