Skojigt

Kan inte säga annat än att mitt jobb är otroligt roligt.
Eller ja, jag har ju inte börjat jobba än...men att lära sig allt det vi får lära oss är intressant, och det kommer bli spännande att så småningom få jobba med det. Imorgon ska vifå lära oss allt om bagage, vad som händer med det, vad vi måste göra osv. Nästa vecka ska vi få en rundtur också, fåse vad som händer bakom "murarna" på Arlanda. Se sånt man aldrig annars får se. Som sagt, spännande!
Ser fram emot varje dag..och är otroligt glad att jag har fått detta jobb.

Alldeles för lite tid kvar till finskatentan.
Svårt med all grammatik. Undrar vad jag tänkte med när jag valde att läsa språk...jag och språk går inte ihop.
Ska mysa ner mig under täcket nu och plugga på. Det ska gå att lära sig alla glosor vi har! Det ska!

Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback