Stolt

Ujuj, vad stolt jag var över mig själv igår.
Sprang mina 5 km fyra minuter snabbare än vad jag brukar göra. Skojigt.
Får se hur det kommer gå att springa imorgon, då ska jag ha backträning hade jag tänkt mig. För att kunna sänka tiden ytterliggare måste jag träna på andra sätt än att bara springa runt hela tiden. Ska i alla fall bli roligt att göra någon annorlunda, får se hur många gånger jag orkar med att springa upp för den där backen.

Hade tvättid igår. Och precis som förra gången jag hade det var hissen trasig. Inte skoj att få springa upp och ner fyra våningar hela tiden, speciellt inte med en tvättkorg.

Idag har jag lekt med Jessica nästan hela dagen. På förmiddagen var vi och tränade. Efter det fick det bli lunch, självklart på Åhlens. Tror nog att de känner igen mig där nu....
Efter det gick vi en snabbis på stan (om man kan kalla 2 timmar för snabbis?).
Behövde köpa en ny vit BH, eftersom Skruttan tyckte det var en mycket bra ide att bita sönder ena bandet på min gamla. Hittade två t-shirts också, alltid bra att ha. Dock inte bra för min plånbok. Denna månad har inte varit skoj, många utgifter. Och imorgon blir det en till. Skruttan ska steriliseras. Hoppas på att hon kommer bli lite lugnare efter det...skulle vara skönt att få sova en hel natt någon gång.
Funderar på att köpa något medel och smörja in fötterna med så att hon slutar bita på dem, vilket verkar vara favoritsysslan under nätterna.

Snart börjar jag jobba på Arlanda också.
Spännande.

Kommentarer
Postat av: Sara

Olala! Arlanda? Vad ska du göra där? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback