torsdag

Idag var det riktigt skoj på jobbet. Roliga människor gör det hela ännu bättre.
Började jobba i det program vi mest kommeratt använda vid inchekningen. Ganska lätt, och roligt att man kan göra så mycket med det..
I tisdags hade vi rundvandring, skojigt värre. Fick till och med gå upp i flygtornet. Det kändes inte så högt, men planen såg mycket små ut. Lite häftigt att stå där och se planen landa och starta. Tänk vad mycket som faktiskt kan gå fel om olyckan skulle vara framme.
På måndag börjar dubbelgången. Kommer nog vara nervöst, men roligt. Synd bara att uniformerna inte har kommit ännu..men men. Börjar jobba redan klockan 5 måndag morgon, och klockan 3 tisdag morgon, sen blir det lite lättare med start 6.00 resten av dagarna nästa vecka. Ser verkligen fram emot det.

Annars händer inte så mycket.
Tränar så mycket jag hinner med. Inte långt kvar till vårruset nu. Hoppas verkligen att jag kommer ner i den tiden jag vill..

På lördag blir det en tur på stan med Fia, ska även agera hejarklack till Jessica och på kvällen ska jag, Fia ochJessica hitta på lite skoj. Så mycket att se fram emot.

Nu ska jag plugga lite. Snart tenta. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback