Varför?

Varför har jag ingen lust att plugga?
Varje gång jag tar upp boken får jag bara panik av leda...jag vill inte, jag vill ha denna tenta gjord nu så jag kan släppa allt. Eller ja, allt, snart är det dags för tre tentor till. Skönt att det inte är allt för långt kvar till sommarlovet. SKa bli skönt att slippa plugga hela kvällarna, och istället njuta av att vara ledig.

Dagen på jobbet var lika bra som alltid.
Idag kändes det väldigt gymnasieaktigt då vi gjorde grupparbete. Jag och två tjejer till kollade upp vad Lufthansa hade för regler osv. för bagage. Så mycket man inte tänker på som vanlig resenär..skojigt att få reda på allt. Kommer nog aldrig mer kunna resa på ett "normalt" sätt utan kommer att analysera allt, och förklara allt för alla som vill höra. =) Stackars alla mina nära och kära..

Nej, jag måste väl försöka banka in resterande glosor och grammatik. Har inget mer att göra istället, har städat det som går att städa och nu har jag ju bloggat...så, inga fler bra undanflykter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback