Får passa på

Får se till att blogg nu medans datorn fortfarande fungerar...för vem vet när den bestämmer sig för att sluta igen.
Ja, min dator kraschde då för ett par dagar sen, och i förggår kraschade den igen...allt är borta, och jag tackar mig själv för att jag har bränt alla mina bilder på cd-skivor. Annars skulle jag nog inte vara kontaktbar för tillfället..datorn blir verkligen ens liv. Allt viktigt finns på den, alla minnen..
Aja, kunde ju inte förvänta mig så mycket mer egentligen, datorn är gammal..och den valde ändå en ganska lämplig tidpunkt till att sluta fungera.Jag fyller om lite mindre än en månad och har blivit lovad en dator i födelsedagspresent. Jag vet, jag är en bortskämd snorunge. 

På tisdag är det dags för den fjärde tentan. De som jag har gjort har gått bra, och jag kommer faktiskt bli besviken om jag inte bli godkänd. 

Dags att göra lite nytta. Köket ser hemskt ut...

Kommentarer
Postat av: Jessica

hej gumman, jag hör av mig imorgon ang gym. Ja det ska bli roligt, men jobbigt !! :)

2008-08-23 @ 21:16:01
Postat av: Sofia

Man ska vara bortskämd!!!:)

2008-08-24 @ 09:59:53
Postat av: Jessica

jag önskar jag var bortskämd !! haha

2008-08-24 @ 10:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback