Hann faktiskt..

Jag hann med allt jag hade planerat idag. Lite stolt faktiskt.
Började dagen ganska lugnt, kunde njuta några minuter extra i sängen, även fast jag samtidigt läste lite om moms. Känns dock som om jag kan den delen vid det här laget, jag lär mig inget nytt när jag läser. Efter det var det till att ge sig ut i regnet, inte för att jag hade något emot, för att ta mig tilll gymmet. Gick fort på gymmet, skönt när det inte är så mycket folk där. Blir så mycket lättare att koncentrera sig på sig själv...och ja, det blir inte lika skämigt när jagh kommer på mig att jag har speglat mig lite väl länge..

Efter gymmet åkte jag hem och vände. Hann hoppa in i duschen innan jag åkte till stan och möte upp Fia. Vi gick tillbaka till våra tidigare mönster och tog en lunchpå Åhlens. Gillar verkligen deras mat. Sen gjorde vi något otroligt. Vi satte oss på biblioteket och verkligen pluggade i flera timmar. Är vi riktigt friska? Känns så otroligt skönt att ha gjort det. Saker börjar falla på plats, och paniken jag känt i flera dagar la sig lite. Detta kanske faktiskt kommer gå bra.

Efter plugget spontanshoppade jag en ny mobil. Onödig fakta..men nytt är alltid roligt. 

Tillsist så avslutades kvällen med bio, Jag, Fia och Jessica var och såg Mamma Mia. Vilken film. Helt underbar. En film som jag kommer se om och om igen...

Nu återstår bara att säga godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback