Inte riktigt som planerat

Jogging/löp-rundan skulle inte bli så lång idag..eller ja, den skulle bli tillräckligt lång.
Men, när jag hade sprungit mina 40 min så hade jag, visade det sig i efterhand, 30 min promenad kvar. Var precis att jag hann till affären innan dem stängde. Så, som tur var fick jag min fruktsallad och min lilla Skrutt fick lite godis. 

Löpningen idag var annars okej. Inte helt bra, benen var trötta och tunga. Det gjorde så att det blev lite extra jobbiggt att springa. Men jag kom runt i alla fall, och jag orkade hela tiden. Det verkar som om jag har kommit in i denrätta rutinen nu med träning, och det är bäst för mig det. Hårdträning som gäller just nu, ska ju orka med mycket under det kommande året....det är bara att kämpa på.

 


Kommentarer
Postat av: DIN JESSICA

gumman vi ska bli starkast i världen. Tillsamans starkare !!

2008-08-14 @ 14:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback