Korkad

För tillfället känner jag mig allt annat än smart.
Jag trodde jag kunde något. Men nej, den sista övningstentan jag gjorde höll inte med om det.
Förstår inte varför?!
Jag kan inte läsa allt igen, jag vet ordagrant vad som står i texterna..men när jag ska räkna så vill det sig inte. Det låser sig. Det sättet jag anser vara rätt är helt åt skogen.

Nej, jag får ta det lugnt på tentan imorgon. Gå igenom varje uppgift noggrant, och hoppas på att frågorna handlar om det jag har mest koll på. För jag SKA INTE misslyckas igen. Jag ska klara detta...

Nu ska jag sova, och hoppas på att tröttheten var en bidragande faktor till att sista övningstentan gick så dåligt. Hoppas bara att jag kan sova. Skruttan har börjat jama igen...något enerverande. Och inte har jag fått tag på någon som kan tänka sig ta hand om henne...ingen vill ha henne. Vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Your Lovely Jessi :D

Gummsi, hur gick tentan ??

2008-08-17 @ 12:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback