Lycklig

Jag är glad. Och lycklig.
Skruttan behövde inte flytta allt för långt. Pappa ansåg att dem kunde ta hand om henne. Hur bra blir inte det? Jag kan träffa henne när jag vill. Hoppas bara att pappa inte mår allt för dåligt av det...
Skruttan kommer nog trivas där. Kunna springa ut och in som hon vill..och så kan hon busa med Tiger lite då och då. 

Imorgon börjar skolan. Roligt.
Känns som om det blir en nystart´i livet. Träningen kommer att komma igång, och, ja, livet återgår till det normala.
Jag längtar.

Nu ska jag ut och ta hand om alla EBG:are här på jobbet. Hoppas att dem inte är allt för jobbiga idag.. 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh så skönt !! Kul för dig och skruttan :)

2008-08-31 @ 18:39:25
Postat av: Malin

Hörde att mamma sa det, dom hade varit där och då hade Skruttan sprungit in och ut hela tiden =) Skönt att det verkar ha löst sig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback