Ny dag

Så var det dags för en ny dag. Ledig idag också, helt underbart. Känns som om det var en hel evighet sen jag var ledig flera dagar i sträck. Och det är det nog egentligen också, en ca 2 veckor ialla fall...och det är ju en evighet. Mycket inplanerat idag. Ska hinna träna, plugga med Fia på stan och bio senare ikväll. Kanske inte verkar vara så mycket, men med tanke på hur mycket det är att plugga och hur fådagar det är kvar till den stora tentan så är det mycket. Lite stressad känner jag mig faktiskt.

Ska försöka få upp lite bilder idag här på bloggen idag också. Känns så tråkigt när det bara är text på text..

Nej, nu ska jag lägga mig och läsa lite Redovisning och Analys, måste ligga ner och läsa då jag är så mätt efter frukosten. Fruktsallad är otroligt mättande...och nyttigt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback