Det var visst inte så..

Jag var tydligen inte så trött som jag trodde igår.
Kunde inte somna. Otroligt irriterande att inte kunna somna när man inte vill något annat. När det blir så börjar man även irritera sig på allt, kuddarna ligger fel, det är för varmt etc..Aja, somnade väl vid 2 någongång i natt, men hade ändå inga större problem med att komma upp vid hlav 8. Konstigt för att vara jag. Men, det lär väl straffa sig ikväll istället..

Irriterande moment nu på morgonen är att min brödrost verkar ha gått sönder. Inte så passande nu när jag har en massa rostbröd hemma, och faktiskt vill ha rostat. Otur helt enkelt. Bara för att morgonen har gått så bra hittills skulle det inte förvåna mig om hissfixarna här i huset bestämmer sig för att börjar fixa med hissen extra tidigt idag. Eftersom jag har hissen precis brevid mig hör jag allt, och det är inte så trevligt då de verkar tycka mycket om att borra..men men, man får väl stå ut. Ska ju snart till skolan i alla fall..och efter det blir det julklappsshopping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback