Hemma

Hemma igen.
Blev en tidig morgon idag. Upp redan halv 6. Som student är man inte van vid såna förhållanden..men det gick, och det underlättade ju att frukosten redan var framplockad. Blev en tur till mammas jobb sen, fick snällt sitta där och underhålla mig själv i 45 min. Mitt tåg gick den fem i åtta, och jag sov gott nästan hela vägen.

Blev en snabbis till skolan. Vi hade individuella samtal, eller ja, "avtalsgruppen" hade individuella samtal med läraren. Jag och Fia hade gjort ett bra jobb med vårt avtal och fick därmed två bonuspoäng till tentan. Najs.

Och, ja, nu är jag hemma. Har ingen aning om vad jag ska göra..men det lutar åt att det blir en lugn dag. Kanske njuta lite över det faktum att jag faktiskt har jullov nu..dock ett jullov som kommer vara fullt av plugg, men ändock jullov.

Först ska jag dock fortsätta jaga schemakontoret på jobbet..bara upptaget hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback