Lång dag

Det blev en lång dag idag.
Som sagt, många timmar på Ekonomikum, och efter det mötte jag upp Honey vid gymmet. Inte rätt tid att gymma vid halv , verkade som om alla var där och gymmande samtidigt. Fik vänta vid varje övning, och det är inte bra, man blir så kall och stel. Men men, träning blev det i alla fall. Var så trött på vägen hem att jag höll på att somna på bussen. Hemma fick jag äntligen middag, som tur är har jag en massa (eller ja, nu börjar de bli ganska få..) matlådor i frysen så det gick fort att laga mat..

För ca en timme sen gjorde jag något som jag sällan gör så här på kvällen, jag somnade i soffan. Ganska tydligt att jag ät trött. Därför ska jag se till att skynda mig med att fixa iordning inför natten här hemma och sen sova..nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback