Ledig

Idag är jag helt ledig. Förrutom skivstångspasset ikväll då.
Men, ja, en ledig dag. Jag är redan uttråkad. Vad sjutton ska jag göra?
Jag har ju redan städat hela lägenheten, tvättat allt som ska tvättas osv.
Packa inför imorgon kan jag ju alltid göra idag i alla fall. Kanske skulle ge mig ut på en riktigt lång promenad också, om nu mina stackars ben klarar av det..är helt slut i dem. Kanske skulle kunna ta mig ner till stan också, måste ju köpa en julklapp till Fia. Hon har ju köpt en till mig, så jag har inte så mycket val när det gäller att köpa en till henne...eller ja, jag har ju redan sagt vad jag ska köpa till henne, en påse ostbågar.

Aja, nu ska jag i alla fall titta på dagens Sune avsnitt, då har jag i alla fall något att göra i 10 min framöver.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hör av dig om du ska ner till stan, jag ska eventuellt också det!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback