Nu så

Nu är det snart dags att åka.
Ska ta bussen till Årsta, där Jessica hämtar mig, och sen bär det av till Gävle.
Ujuj. nu börjar jag definitivt bli nervös. Tänk om det inte är någon bra springdag för mig? Tänk om benen är alldeles slut. Usch..nej, jag måste tänka positivt. Det är min första tävling i dessa sammanhang, jag får helt enkelt köra mitt race och sen se hur långt det räcker. Och 5 km är ingenting att springa..det klarar jag lätt, och när det är tävling så blir man ju lite mer taggad och då går det automatiskt fortare. Kanske skulle sätta ett mål? Hmm...jag satsar på att klara loppet på runt 29 min, det får bli mitt mål. Klarar jag det är jag jäkligt stolt, då är jag under 30 min och jag har dessutom sprungit snabbare än jag vad jag brukar. Jupp, så får det bli.

Håll tummarna för mig nu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback