Ny människa



Nu är jag som en ny människa.
Så skönt att få sova ikapp de förlorade timmarna.
Nu sitter jag framför youtube i brist på annat...väntar på att Mattias ska komma hem, och att Sofia ska komma hit. Snart ska man väl egentligen börjar göra sig vacker, eller ja, först har jag lovat att göra lägenheten vacker..men, det är ganska roligt att städa och feja inför fest.

Jag är förvånad att jag inte har börjat bli mer nervös inför tävlingen ännu. Men, jag har faktiska ganska låga förväntningar på mig själv, jag ska göra mitt bästa och förhoppningsvis räcker det längre än att jag kommer sist. Ska bli roligt att börjar tävla i alla fall, och att sen fortsätta..ska ju bli skriven i samma klubb som Jessica, och då blir det ju att man tävlar lite mer. Skojigt, det hjälper en att hålla uppe motivationen.





Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till imorgon!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback