Slut på denna vecka, början på ny träningsvecka

Söndagen är veckans sista dag, det vet alla..men för mig är söndagen början på en ny träningsvecka. Jag räknar mina träningsveckor från söndag till söndag. Vet inte varför, men det kan nog ha att göra med att lördagar oftast är min vilodag. Så, jag började därmed min träningsvecka med ett pass på gymmet idag. Gick riktigt bra, ökade vikter på bänkpress..känns otroligt motiverande att lägga på extra vikter. Jag är dock lite nervös för hur det bli under julen, hur mycket av styrkan kommer jag tappa på två veckor? Hur mycket ger skidåkningen? Hmm..måste se till att få med mig några vikter upp. 

Efter träningen bastade jag, Fia och Jessica. Det är så underbart att sätta sig i bastun och bara slappna av, man blir så härligt trött...önskar verkligen att jag hade en bastu hemma. Men nej, ska jag ha plats med en så får jag lov att ducha i slasken i köket.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback