Väntar

Jag väntar och väntar på att honey ska komma hem.
Då får jag äntligen sova. Är så trött idag..men det skyller jag på honey. Han gnisslade tänder hela natten inatt, ytterst irriterande, snart tvingar jag iväg honom till en tandläkare så han får en betskena.

Annars är jag proppmätt efter den otroligt goda fruktsalladen jag gjorde. Fia har introducerat en ny frukt för mig..sharonfrunkt. Hur har jag kunnat missa den under så många år? Jag och frukt, vi är ju bästa vänner..jag överlever tack vare frukt. Men, fast jag är proppmätt längtar jag efter frukosten imorgon. Jag och hun ska äta en riktig julfrukost tillsammans. Najs. Eller, bäst att det är, med tanke på vad den frukosten kostade mig. Hmpf, att mat ska vara så dyrt..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback