Vilken start!

Det första jag såg när jag slog upp ögonen idag var att det hade snöat, och att det fortfarande gör det. Vilken underbar start på dagen. Det är så vackert..och det är sån skillnad mot de andra dagrna då det har varit grått och mörkt. Dock får vi se hur länge detta få ligga kvar.

Har det så mysigt i min lägenhet just nu. Gardinerna jag satte upp igår gör verkligen mycket, det blir en helt annan julstämning, de ramar in allt så fint. Jag njuter verkligen.

Nu ska jag titta på ett avsnitt av Sunes Jul och sen ska jag börja dra mig mot gymmet. Blir ett ganska lätt träningspass idag, inga benövingar. Benen ska får vila till på lördag. Resten av kroppen ska dock pumpas upp, om jag nu kan hitta någon som vill hjälpa mig vid bänkpressen...jag har för korta armar, så jag når inte att lägga upp stången när jag har gjort mina reps...får hoppas på att det finns en gyminstruktör på plats, mycket lättare att fråga en av dem än någon helt okänd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback