Elljusspår!

Jag har äntligen hittat ett elljusspår.
Så nu ska det börjas springa på allvar.
Mycket trevligare att springa i skogen, och på en slinga som man vet hur lång den är...
Dock är denna slinga mycket kuperad, mååånga uppförsbackar. Men men, det ger ju mer träning.
Saknar dock elljusspåret hemma i Skogstorp, det är perfekt....kanske beror en hel del på att jag kan det utantill..skulle nog kunna ta mig runt det med förbundna ögon.
Men ja, glad är jag i alla fall. Spåret är inte så farligt långt borta heller. Bara en kilometer, och med cykel tar det välc ca 5 min att cykla dit, om ens det.

Igår hade jag lite folk över.
Mycket lugnt, men det var meningen.
Så mycket planerade till Sälen blev det väl inte, men det mesta verkar vara färdigplanerat i alla fall.
Jaja, kvällen var trevlig. Några personer blev väl lite väl dryga när vi spelade Alias...men men, det är sånt man får ta.

Idag var det meningen att jag och Honey skulle på bio. Men jag har så mycket att plugga att vi fick ställa in det. Allt pluggande ska helst vara klart innan avfärden på onsdag..så det blir att ligga i. Dock verkar det som om det flyter på bra, både finskan och neken. Nu är det bara fofen jag måste ta tag i också, har ju omtenta om ca 2 veckor...

Aja, nu ska fortsätta plugga så jag kommer iväg till gymmet snart.
Ska basta idag. Najs!

Kommentarer
Postat av: Mari

Många uppförsbackar...? Då måste det var lika många nerförsbackar eller? Lycka till med träningen. Kram Mari

2008-02-15 @ 16:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback