En dag som alla andra.

Var i skolan idag. Inte ofta det händer.
Men är det seminarium så är det...dem är inte frivilliga som föreläsningarna. Tur är väl det egentligen, för någon gång måste man ju ändå pallra sig till skolan.

På väg till skolan idag ringde dem från ett av dem jobb som jag har sökt.
Ska på intervju hos dem på tisdag. Spännande. Får se vart det leder..
Tur var det att jag bestämde mig för att fuska lite och ta bussen istället för cykeln, annars hade jag aldrig hört telefonen.
Får se om det blir buss eller cykel till jobbet idag. Regnar ute, och då är det inte så speciellt roligt att cykla.

Försöker läsa lite makroekonomi. Inte det lättaste i detta hus. Man hör verkligen allt vad grannarna gör...och just nu borrar dem. Inte det bästa när man vill ha studiero. Aja, får väl stoppa fingrarna i öronen om det blir för jobbigt..

Imorgon är det Eskilstuna som gäller.
Trevligt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback