Ett bra slut..

Denna vecka fick ett mycket bra slut, ett slut som jag ska se till blir en tradition. Åkte till gymmet och tränade riktigt hårt och sen satt jag i bastun och njöt. Hur skönt som helst. Nu känner jag mig lagom mör...ska bli skönt att få sova om några timmar.

Mamma har varit här denna helg. Alltid lika trevligt. Min mamma är bäst!
Vi har tapetserat och fixat fint i lägenheten.
Jag är naturbegåvning när det kommer till tapetsering. =)
Sen har vi självklart umgåtts och bara haft det bra. Hoppas att det inte dröjer allt för lång tid till att jag får träffa mamma igen, eller ja, hela familjen egentligen. Tycker verkligen om min familj, de betyder otroligt mycket för mig.

Nu är det inte lång tid kvar till att vi åker till Sälen. Underbart! Speciellt med tanke på hur mycket snö det är där nu..ska verkligen njuta..

Nej, nu ska jag försöka plugga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback