Helt plötsligt bara..

Helt plötsligt försvann allm motivation till att plugga.
Varför nu?
Det har ju gått så bra!
Har inte tid med detta, måste vara klar med det mesta plugget imorgon..vill inte ta med mig böckerna till Sälen. Dessutom vet jag redan nu att det inte kommer att bli något plugg när jag väl är där, det blir det aldrig. Det går inte att plugga när man är i Sälen, finns så mycket annat att göra.
Nej, jag får ta tag i mig själv och fixa detta. Har några timmar kvar innan jag ska till jobbet, och jag ska minst hinna med ett kapitel! 

Annars då...
Imorse hade jag tvättid. Redan klockan sju.
SLängde inde två första tvättarna och sen tog jag min kära cykel till spåret och sprang. Trodde att det skulle vara tyngre idag än vad det var igår, men det var det inte. Gick faktiskt bättre, och sprang fortare idag än igår..najsigt. Men känner i kroppen att det inte blir något pass på gymmet idag, sparar det till imorgon istället. Även fast jag känner mig lite dålig över att inte åka iväg till gymmet, men samtidigt är det ju inte bra att träna för mycket.

Jahaja..jag kan nog inte smita undan böckerna mer nu... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback