Jag vet!

Jag kom idag fram till vilken låt jag kommer ha till min bröllopsvals någon gång i framtiden. Låten jag har valt passar perfekt, både till det "tema" jag vill ha och till mig....Ozzy Osbournes - Here for you. Helt underbar låt, med ett otroligt fint budskap. Och ja, det är jag som bestämmer. När man gifter sig är det ändå brudens dag. =) Men men, det är nog ett tag kvar till den dagen....men planera kan man alltid. 

Jahaja, idag kom jah och co. hem från Sälen.
Har varit 5 underbara dagar där. Ville inte åka hem....
Dagarna har varit fyllda av aktiviteter.
Jag och Fia kom upp sent på onsdagkväll, jag körde hela vägen, non-stop från Sala...lite tröttsamt, men med musik och Fia som sällskap gick allt bra. Torsdagen åkte vi skidor i Lindvallen hela dagen. Skojsigt värre. Backarna var helt underbar, likaså vädret. På kvällen tog vi en runda i längdspåret, var helt slut...somnade gott den kvällen. Även fredag var det backarna som gällde...Hundfjället på förmiddagen, inte mitt favortställe. Lindvallen på eftermiddagen, blev lite hopp och bus i Snögubbeborg. Trevligt trevligt. På kvällen åkte vi pulka...vi lyckades med att pricka dörren till Ski Lodge, men hade inte tillräckligt mycket fart för att komma ända fram till baren. =)
Lördagen åkte vi tjejer längd hela dagen. Jag och Jessica åkte en mil, och Fia pallrade sig runt 5 km. Var otroligt stolt över mig själv efter milen...både för att jag faktiskt kom runt och att jag klarade den läskiga backen som fanns. På kvällen åkte jag ytterliggare 4 km...mina armar var döda efter det. Somnade tidigt...
Idag åkte vi som sagt hem. Seg biltur....men hem kom man tillslut. 

Tog en promenad nu på kvällen. Kändes lite som vår ute, det luktade vår i alla fall. Lite för tidigt, men samtidigt skönt..
Hoppas bara att det inte blir för varmt, snön i Sälen får inte smälta bort innan påsk. 

Jahaja, dugga imorgon.
Bara att plugga..

        


        


  


Så vajjra vi är!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som om ni har haft det trevligt. SkiLodge är underbart. Var där med några kompisar den här vintern. Underbart...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback