Min mimpsi

Igår kom min mimpsi hit på en snabb visit. Hon skulle på möte här i Uppsala och tyckte att det var en bra idé att sova hos mig. Det tyckte jag också. Alltid lika trevligt när hon kommer...dock blir det alltid onyttigt.
Hoppas på att hon kommer upp och äter lunch med mig också. Har inte hört något än, men man kan ju alltid hoppas...

Har precis tagit en runda i språret. Usch, vad tungt det var idag. Men jag skyller på styrketräningen igår...

Ikväll ska jag hem till Fia.
Hon, jag och Jessica ska laga mat tillsammans..tonfisksallad blir det, och till det ska vi dricka lite rödvin. Får se var kvällen slutar...=)
Trevligt blir det nog i alla fall. Det blir det alltid när vi träffas.

Nu ska jag, som vanligt, plugga lite...
Vad jag längtar till sommarlovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback