Mysteriet är löst..

Nu vet jag vart alla mina tofsar tar vägen.
Det är min lilla Skrutt som äter upp dem. Hon är otrolig, biter på allt! Vill man ha något kvar måste man plocka bort det...annars är det kört.
Men hon är söt i alla fall.
Få se om hon är lika söt på tåget, tror inte det...men men, det är ju "bara" två timmar.
I natt var hon inte söt. Hon verkar tro att hon är en pojke, som dessutom ska ut på friarstråk...springer fram och tillbaka från dörren till balkongen och skriker. Jaja, snart dags för veterinären tror jag. 

Har varit och tränat med Jessica idag. Hon är för söt, alltid så positiv...med henne kan man inte annat än vara på bra humör.

Fia ringde idag. Dem har alldeles för bra väder i Sälen. Vill också vara där! Men, jag får ju i alla fall åka till Eskilstuna idag. Najsigt.

Nu ska jag packa. 

Kommentarer
Postat av: Jessica DIN jessica

vet du , du är positiv ! Du gör mig glad :D ÄLSKAR DIG

2008-02-27 @ 16:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback